Bonami otvára na Slovensku svoju druhú predajňu
Už takmer 10 rokov píše príbehy značiek. Zakladateľka agentúry PR…
V poradí druhú predajňu otvára e-shop Bonami v nákupnom centre Eurovea. Jej otvorenie je naplánované už na tento štvrtok.
Po pol roku od otvorenia prvej kamennej predajne v bratislavskom Avione prichádza Bonami s ďalšou pobočkou, tentoraz v nákupnom centre Eurovea, ktorá privíta prvých zákazníkov už vo štvrtok 29.7.2021.
„Do Eurovey sme sa rozhodli situovať novú kamennú predajňu z dôvodu lokality. Eurovea denne priťahuje aj vďaka promenáde, kaviarňam a reštauráciám veľa ľudí. Chceli sme byť trochu bližšie zákazníkom z centra Bratislavy, pre ktorých môže byť prevádzka v Avione od ruky,“ vysvetľuje Pavel Vopařil, CEO Bonami.
Koncept predajne je rovnaký ako v Avione, a teda miesto, kde si zákazníci môžu vyzdvihnúť svoje objednávky, prezrieť stovky produktov, kúpiť čokoľvek z širokej ponuky na webe alebo vrátiť produkty, ktoré im nevyhovujú. „Rozdiel môžu zákazníci vnímať predovšetkým v sortimente. Do novej predajne sme sa rozhodli umiestniť prémiovejšie značky,“ hovorí Pavel Vopařil.
Druhá predajňa je špecifická aj tým, že si ju v Bonami sami navrhovali na mieru, a to vrátane všetkého vybavenia. V predajni opäť funguje prepojenie online a offline nákupného zážitku v omnichannelovom riešení – ponuka je prepojená s e-shopom, každý produkt má svoj QR kód a všetky informácie o možnosti objednania online, ako počet kusov, varianty produktu a cenu.
Kamenné predajne majú podľa Bonami slúžiť zákazníkom ako inšpirácia, ponúkať poradenstvo, možnosti okamžitého nákupu či objednávky. Rovnako fungujú ako výdajňa tovaru.
„V súčasnej dobe je spúšťanie kamenných predajní možno nezvyklé, v Bonami však veríme, že táto situácia nebude trvať večne. Nášmu segmentu sa počas pandémie darilo, a preto sme vo veľkom investovali aj do skladových zásob, ľudských zdrojov či do zlepšovania služieb. Kamenné predajne sú tiež spôsob, akým môžeme byť ešte bližšie k našim zákazníkom. Môžu si materiály ohmatať, konzultovať svoj výber s kvalifikovanými zamestnancami alebo urobiť správne rozhodnutie napríklad pri nákupe drahšej sedačky, ktorú mali možno obavy zakúpiť si online,“ uzatvára Pavel Vopařil.
O Bonami
Bonami je online platformou pre predaj prémiového nábytku, dekorácií, módnych doplnkov, darčekov, hračiek a potrieb pre celú domácnosť a záhradu. Spoločnosť bola založená v roku 2013 Václavom Štruplom a je súčasťou českej investičnej skupiny Miton. Z pôvodného modelu časovo obmedzených predajných kampaní prešiel e-shop Bonami na stálu ponuku, ktorá je pravidelne dopĺňaná o nové produkty, s viac ako 25 000 produktami skladom. Bonami spolupracuje s top dizajnérmi a dodávateľmi produktov z celého sveta. V jeho portfóliu zákazníci nájdu napríklad značky Karup, Lyon Beton, Woodman, Hübsch a PreSpánok. Bonami pôsobí v Českej republike, na Slovensku, v Maďarsku, Rumunsku a Poľsku.
Už takmer 10 rokov píše príbehy značiek. Zakladateľka agentúry PR Stories preniesla skúsenosti z médií do kreatívnych spoluprác s menšími aj väčšími značkami. Stará sa o ich autentickú komunikáciu a snaží sa ju vnášať do života ľudí, prirodzene, zmysluplne, s pridanou hodnotou. Skôr než v balansovanie medzi pracovným a vnútorným svetom verí v symbiózu medzi nimi. A možno práve preto ju tie najsilnejšie inšpirácie stretávajú tam, kde hľadá svieži nadhľad — v prírode a v pohybe. Lebo práve tam sa skrýva skutočný život. Zdroj: PR Stories