Hviezdy, Čo dokáže mama, vychádzajú!
Súťaž Čo dokáže mama 2020 už pozná semifinalistky. Až do 18.12. môžete podporiť svojim like-om, pre Vás, najkrajší výrobok od našich šikovných mamičiek. 15 výrobkov s najvyšším počtom hlasov postúpi pred našu porotu.
Už 23.12. spoznáme 4 víťazky, ktorým výhra v 6. ročníku súťaže Čo dokáže mama 2020, otvorí bránu do sveta „mama biznisu“ a vďaka mediálnym partnerom získajú aj pozornosť verejnosti. Mamičky si, ako každý rok, odnesú aj množstvo hodnotných cien od významných slovenských firiem a budú môcť absolvovať vzdelávací workshop, profesionálne fotenie a konzultácie s odborníkmi na oblasť marketingu a sociálnych sietí. A hodnotné darčeky máme pripravené aj pre 15 finalistiek.
Charitatívna myšlienka
Projekt Čo dokáže mama je od svojho prvopočiatku spojený s pomocou tým, ktorí to potrebujú. Každoročne organizujeme tri veľké aukcie handmade výrobkov, z ktorých výťažok putuje detičkám so zdravotnými problémami. Tento rok sa nám, vďaka ochote našich mamičiek, podarilo zorganizovať o jednu aukciu naviac a pridali sme aj úspešnú Jednoeurovú výzvu. Z čoho sa nesmierne tešíme. Aj minuloročná víťazka, Elena Varšaviková, ktorá získala prvenstvo s obrazom SÚČASNÁ MINULOSŤ ukázala, aké má veľké srdiečko. Svoje dielo sa rozhodla venovať do dražby, z ktorej výťažok putoval v prospech liečby malého bojovníka Alexa, trpiaceho diagnózou SMA. Obraz sa vydražil za krásnych 510 Eur.
O SÚŤAŽI:
Hlavný organizátor
Organizácia Čo dokáže mama, spolu s partnermi
Cieľ súťaže
Hlavným cieľom súťaže je podpora tvorivosti slovenských mamičiek, znovu oživenie slovenského remesla, podpora podnikania žien na Slovensku prostredníctvom vzdelávania, jednoduchšie zaradenie na trh práce po ukončení materskej / rodičovskej dovolenky, osveta šikovnosti a podnikavosti žien zo všetkých regiónov Slovenska.
Priebeh súťaže
- Hlasovanie prebieha verejne, na sociálnej sieti Facebook do 18.decembra 2020 do 12:00 a 15 výrobkov s najväčším počtom hlasov (like-ov) od verejnosti postupuje do FINÁLE.
- Z finálových výrobkov vyberie porota 3 víťazné, a jednu službu, ktoré budú zverejnené 23.decembra 2020.
Inšpiratívna porota
Je nám cťou, že aj v tomto ročníku prijali naše pozvanie do poroty úspešné a inšpiratívne ženy.
Andrea Kováčová – Zakladateľka Čo dokáže mama. Milujúca, čoskoro trojnásobná mama, manželka a srdce projektu Čo dokáže mama. Pomáha mamičkám stať sa úspešnými podnikateľkami a ísť za svojimi snami.
Eva Kováčiková -Talentovaná ilustrátorka, fotografka a šéfredaktorka Rikiki – magazínu moderného rodiča s originálnym pohľadom na rodinu aj cez www.rikikimagazin.sk
Veronika Bošková – Kreatívec, marketér a tvorca. Veronika sa venuje strategickému marketingu a grafickému dizajnu. Pomáha podnikateľom s nastavením marketingovej stratégie a venuje sa podpore a vzdelávaniu ľudí, ktorí podnikajú v handmade oblasti. Je autorkou knižky Úspešné handmade podnikanie.
Lenka Cenigová – Zakladateľka Be Lenka, úspešná podnikateľka a mamička 3 krásnych detičiek. Vyrába a distribuuje do celého sveta nosiče, šatky, ponožky a najmä barefoot obuv. Prémiové produkty si získali fanúšikov po celom svete a Be Lenka získala zároveň aj niekoľko ocenení.
Petra Toth – Slovenská šperkárka a dizajnérka, ktorá vo svojej tvorbe používa pôvodné slovanské ornamenty a pretvára ich do sofistikovanej súčasnej formy. Je mamou dvoch krásnych dcér Milevy a Sarry, po ktorých pomenovala aj kolekcie svojich šperkov a doplnkov.
Všetky informácie o súťaži nájdete na: www.codokazemama.sk/sutaz/sutaz-co-dokaze-mama-2020
A 60 výrobkov, ktoré postúpili do semifinále si môžete pozrieť tu: https://bit.ly/CDMsemifinale
O projekte Čo dokáže mama
Projekt Čo dokáže mama založila v júni 2015 Andrea Kováčová počas svojej materskej dovolenky, s cieľom vytvoriť priestor pre mamičky, ktoré chcú ukázať, čo dokážu popri svojich deťoch. Projekt sa za 6 rokov rozrástol na viac ako 45 000 aktívnych členiek, ktoré na webovej platforme www.codokazemama.sk, predávajú výsledky svojej kreatívnej činnosti – ručne tvorené výrobky, služby a vydané knihy. Čo dokáže mama svojou činnosťou podporuje rodiny s nevyliečiteľne chorými deťmi, ktorým odovzdáva časť výťažku z predaja realizovaného na webovej platforme.