Medzinárodná výstava PLAYTIME PARIS priniesla už po 27. krát do Paríža najnovšie trendy pre deti a rodičov

Je študentkou módneho návrhárstva vo Veľkej Británii a súčasnou asistentkou…
Medzinárodná exhibícia Playtime Paris nám už po 27. krát ponúkla v Paríži estrádu najnovších módnych kúskov na sezónu Jar/Leto 2020, množstvo módnych značiek pre deti, tehotné ženy či matky. Okrem oblečenia a doplnkov sme mali možnosť vidieť aj darčeky a dekorácie, ktoré sa spájajú práve s týmto obdobím v živote rodičov.
Rikiki vám prináša aj zaujímavý rozhovor so značkou detskej módy Bobo Choses, ktorá vás presvedčí, že investovať do udržateľnej módy má zmysel aj kvôli budúcnosti našich detí.
Buďme šťastní!
„Téma tohtoročnej sezóny „BE HAPPY“, ktorá je založená na radosti z detstva, nás privádza späť k energii a bezstarostnosti, ktorá sa počas dospelosti vytratila. Otvorme sa novým spôsobom spolupráce, zdieľania našich hodnôt, učenia sa jeden od druhého a zábavy naraz!“ týmito slovami nám tím Playtime Paris už pred začiatkom exhibície naznačil, v akom duchu sa výstava bude niesť.
Kvalita, udržateľnosť a zodpovednosť
Svoje najnovšie kolekcie vystavovalo až 466 značiek z rôznych krajín sveta. Väčšina týchto značiek kladie dôraz na kvalitu a udržateľnosť, keďže výstava Playtime Paris sa snaží prezentovať vo veľkej miere hlavne takéto zodpovedné značky. Z tých známejších, ktoré budete poznať, tam boli napríklad Bobo Choses a The New Society.
Chceme umožniť obchodníkom a detským značkám, ktorí myslia na budúcnosť, aby nastavili kvalitu, udržateľnosť a spoločenskú zodpovednosť ako nové štandardy!“ vyzdvihuje myšlienku podujatia Playtime Paris tím stojaci za celou organizáciou.
Ocenené značky
Najmladšou vystavujúcou značkou túto sezónu bola francúzska značka Maison Tadaboum. Predstavila kolekciu s názvom „Friends for Life“, inšpirovanú vzťahom medzi deťmi a zvieratkami. Okrem nej sme mali možnosť spoznať počas Playtime Paris aj ďalšie inšpiratívne značky vďaka súťaži Milk Awards konajúcej sa každú sezónu. Tá oceňuje najlepšie značky čo sa týka kreativity, štýlu, udržateľnosti a inovácií. V kategórii „Fashion“ vyhrala značka Piupiuchik, ktorej kolekcie bývajú inšpirované príbehmi. Ocenenie „Best in France“ získala značka Emile et Ida vďaka ich inovatívnemu konceptu obliekať deti na prázdniny, víkendy a voľné dni. Kategóriu „Crush“ ovládla japonská značka Mini Kyomo s ich vodotesnými a nárazu odolnými hodinkami pre deti. Ocenenie „Green“ išlo pre dánsku značku CO Label a ich prístup k pomalej móde.
Celá výstava Playtime Paris bola obohatená aj o vystavujúce newyorské parfémové štúdium s ich polysenzorickým priestorom. Nechýbali ani detský foto stánok, grafické, architektonické a ilustrátorské štúdia.

Nezmeškajte ďalšiu výstavu Playtime
Výstava Playtime Paris vznikla v roku 2007 a odvtedy sa koná polročne, vždy tesne pred začiatkom novej sezóny, v januári a júli. Okrem Paríža sa Playtime uskutočňuje aj v ďalších svetových metropolách ako Shanghai a New York. Je miestom, ktoré spája výrobcov s obchodníkmi, stylistami, fotografmi a potencionálnymi klientmi. Práve tam môžete načerpať množstvo inšpirácie, čo je momentálne v kurze, respektíve oboznámiť sa s novými materiálmi a technológiami.
Ak ste nestihli poslednú výstavu v Paríži, prečítajte si rozhovor s udržateľnou značkou detského oblečenia Bobo Choses. Dozviete sa, aká bola inšpirácia za ich najnovšími kolekciami, a aj to, ako sa snažia minimalizovať vplyv ich výrobného reťazca na životné prostredie.
Je študentkou módneho návrhárstva vo Veľkej Británii a súčasnou asistentkou šéfredaktorky v magazíne Rikiki. Móda je niečo, čo ju fascinovalo od útleho detstva, a nad odpoveďou na otázku, čím bude, keď bude veľká, si hlavu nikdy nelámala. Najväčšou vášňou pre ňu vždy bol aj bude šport, ktorý je v jej rodine priam náboženstvom. Detskú dilemu, aké by to bolo žiť každodenný život v rôznych krajinách sveta vyriešila, a momentálne sa nezdrží v žiadnej dlhšie ako rok.